مقایسه چرخ خیاطی‌های ژانومه ۸۰۲ و ۸۰۸

مقایسه میان چرخ‌های صنعتی ژانومه

چرخ‌های صنعتی ژانومه که بیشتر  جهت استفاده در محیط‌های صنعتی طراحی و به بازار عرضه شده است. علاوه بر داشتن ویژگی‌های مشابه ، دارای قابلیت‌های متفاوتی نیز هستند . تا بنا بر نوع نیاز کاربران مختلف ، در کارگاه‌های تولیدی پوشاک مورد استفاده قرار بگیرد.

 هم‌چنین با وجود  کارایی و عملکرد مناسب  چرخ خیاطی­های  صنعتی ژانومه ، هیچ‌گونه نگرانی از بابت بروز مشکل در آن‌ها وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید  با خیال راحت از این چرخ‌های خیاطی، برای دوختن لباس‌های مجلسی نازک و یا لباس‌های ضخیم  زمستانی استفاده کنید.

مقایسه چرخ خیاطی‌های ژانومه 802 و 808

در میان چرخ  خیاطی‌های صنعتی برند ژانومه ، چرخ خیاطی ژانومه 802 و چرخ خیاطی ژانومه 808 ، از طرفداران بیشتری برخوردار هستند .

به همین دلیل، این دو چرخ خیاطی  به دلیل  وجود قابلیت‌های کاربردی مناسب و کارایی بالا، به طور مکرر در کارگاه‌های تولیدی جهت تولید عمده لباس مورد استفاده قرار می‌گیرید. در ادامه برخی از قابلیت‌های این دو چرخ خیاطی در مقایسه با هم بیان شده است.

  • اگر برای انجام گلدوزی نیاز به استفاده از چرخ خیاطی ژانومه را دارید. چرخ خیاطی ژانومه802 ،با وجود دارا بودن 135 طرح مختلف گلدوزی ، نسبت به چرخ خیاطی 808 که تنها دارای 49 طرح گلدوزی می‌باشد . از عملکرد مناسب‌تری جهت استفاده برخوردار می‌باشد.
  • عرض زیگزال دوزی در هر دو چرخ خیاطی 7 میلی‌متر می‌باشد و حرکت سیستم ماکو در هر دوی آن‌ها به صورت تمام دور است.
  •  در هنگام دوخت جادکمه چرخ خیاطی 802 دارای قابلیت  دوخت 8 نوع مادگی را به صورت اتوماتیک دارا می‌باشد. اما چرخ خیاطی 808 تنها  با 4 حرکت تمام قسمت‌های یک مادگی را مورد دوخت قرار می‌دهد.
  • هر دو چرخ خیاطی صنعتی قابلیت انجام دوخت‌های گلدوزی ،تکه‌دوزی ،پس‌دوزی و زیپ دوزی را دارا می‌باشند. اما چرخ خیاطی 802 ژانومه، علاوه بر انجام دوخت‌های فوق  قیطان‌دوزی ،قلاب گیر و لایه دوزی را نیز  انجام می‌دهد.
  • چرخ خیاطی 802 با وجود دارا بودن تمام ویژگی‌های فوق از صفحه نمایش دوخت و چراغ LEDنورانی با طول عمر بالا نیز ،جهت دقت بیشتر در دوخت برخوردار می‌باشد و دوخت لباس‌های تیره را برای شما راحت‌تر  می‌کند.

خرید چرخ خیاطی‌های ژانومه 802 و 808

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با چرخ خیاطی‌های ژانومه فوق، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ ایران که  نماینده محصولات برند ژانومه در کشور است مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با این چرخ‌های خیاطی به دست بیاورید.

به اشتراک بگذارید ارسال: