مقایسه میان چرخ خیاطی‌های ژانومه سری A

مقایسه میان چرخ خیاطی‌های ژانومه سری A

در میان چرخ خیاطی‌های ارائه شده برند ژانومه برخی از چرخ خیاطی‌های هم‌گروه  مانند چرخ خیاطی‌های ژانومه A671  و 672 ،در کنار  قابلیت‌ها و ویژگی‌های مشترکی که دارا هستند.

از مشخصات خاص و منحصر به فردی نیز برخوردار هستند که سبب تمایز میان آن‌ها با  دیگر چرخ خیاطی‌های هم‌گروهشان جهت استفاده خواهد شد. در ادامه برخی از این قابلیت‌ها جهت آشنایی بیشتر شما بیان شده است.

مقایسه میان چرخ خیاطی‌های ژانومه A671  و 672

با وجود این که این دو نمونه از چرخ خیاطی‌های صنعتی ارائه شده برند ژانومه  ،در یک گروه از محصولات ارائه شده ژانومه قرار دارند. اما استفاده از این چرخ خیاطی­ها،  نیازمند دانش کافی در رابطه با ویژگی‌های بخصوص آن‌ها خواهد بود. که در ادامه به بررسی برخی از این قابلیت‌ها پرداخته شده است.

  • در حاشیه دوزی با استفاده از چرخ خیاطیA 671 ،تنها قادر به استفاده از 14 طرح هستید. در صورتی که تعداد طرح‌های حاشیه‌دوزی در چرخ خیاطی‌های سری A672 ،به 22 طرح برای حاشیه‌دوزی افزایش پیدا کرده است.
  • عرض زیگزال در هر دو چرخ خیاطی 5 میلی‌متر  می‌باشد و سیستم قاب ماکو نیز به صورت نیم دور در حرکت است.
  • هر دوچرخ خیاطی برای استفاده در گل‌دوزی ، تکه‌دوزی ،پس‌دوزی و زیپ دوزی قابل استفاده هستند . اما چرخ خیاطی ژانومه سری A672  با وجود دارا بودن طراحی‌های متفاوت ،  می‌تواند برای دوخت طرح‌های مختلف بیشتری در هنگام گل‌دوزی روی لباس‌ها و… مورد استفاده قرار بگیرد.
  • حرکت  دوخت جادکمه نیز در هر دوچرخ  خیاطی A671 و A672  به صورت 4 زمانه می‌باشد.

خرید چرخ خیاطی‌های سری A ژانومه

برای خرید چرخ خیاطی‌های سریA برند ژانومه مانند چرخ خیاطی‌های  A671 و A672   ،می‌توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ ایران که نمایندگی معتبر ارائه کننده چرخ خیاطی‌های ژانومه است مراجعه کنید. سپس  یا مطالعه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر چرخ خیاطی مورد نظرتان را انتخاب کرده و پس از خریداری  مورد استفاده قرار دهید.

به اشتراک بگذارید ارسال: